راهکار و محصولات 4K جدید در تیزر تبلیغاتی شرکت Dahua

دوربین مداربسته / قیمت دوربین مداربسته / مقالات تخصصی صنعت حفاظت

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

راهکار و محصولات 4K جدید در تیزر تبلیغاتی شرکت Dahua

۱۲۹ بازديد
 

شرکت Dahua در روز گذشته در تیزری تبلیغاتی به معرفی محصولات پیشنهادی این شرکت در رده 4K پرداخت تا از رقبایش در این عرصه عقب نماند. در این تیزر تبلیغاتی از هرخانواده از محصولات نمونه ای سردمدار این انقلاب کیفی معرفی شده است.

در این تیزر که روز گذشته منتشر شده است در ابتدا Dahua مروری بر تفاوت میزان کیفیت تصاویر نسبت به تکنولوژی های پیشین دارد و در ادامه بر روی تجهیزات این شرکت که کیفیت تصویر 4K را پشتیبانی می نماید می پردازد. 

در بخش دوربین مداربسته 4K به 4 فرم دوربین مداربسته 4K اشاره می نماید. ابتدا دوربین مداربسته BOX با نام HF81200E با رزولوشن 12مگاپیکسل که می تواند در حالت 4K با 30 فریم در ثانیه به ضبط بپردازد. پس از آن دوربین مداربسته Dome با نام EBW81200E که با رزولوشن 4K با 15 فریم در ثانیه قادر به ضبط تصاویر خواهد بود. دوربین مداربسته بعدی نیز از نوع Dome با نام HDBW4800E با رزولوشن 4K و 7 فریم درثانیه با این رزولوشن و در آخر نیز دوربین مداربسته بولت با نام HFW4800E که آنهم با رزولوشن 4K و 7فریم در ثانیه با این رزولوشن قادر به ضبط تصاویر خواهد بود.

در بخش تجهیزات NVR محصولات در دو دسته Super 4K و Beneficio دسته بندی شدند که دستگاه های Super 4K جزو تجهیزات با اولیت بیشتر و قویتر محسوب می شوند و دستگاه های Beneficio دستگاه های اقتصادی تر و اولویت بعدی هستند.
شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست.

NVR های سری Super 4K دو مدل NVR616 و NVR608 هستند که با مشخصات تقریبا یکسان قادر به پشتیبانی دوربین های تا 12 مگاپیکسل رزولوشن و پهنای باند 384 مگابیت می باشند.

NVR های سری Beneficio نیز 3 مدل با نامهای NVR4200/4400/4800 هستند که همگی از کدک H265 پشتیبانی کرده و با 256 مگابیت پهنای باند قادر به پشتیبانی از دوربین مداربسته تا 12 مگاپیکسل هستند.

در آخر نیز به معرفی دکودر با نام NVS 0140H-4K می پردازد که 4 کاناله بوده و قادر به پشتیبانی محصولات 4K خواهد بود.

در پایان شما را به دیدن این تیزر تبلیغاتی شرکت Dahua دعوت می کنیم:

 

استفاده از افترافکت برای تیزرهای تبلیغاتی

استفاده از نرم افزار افترافکت برخلاف کار آسان با آن، خروجی حرفه ای خواهد داشت. با افتر افکت شما علاوه بر این که می توانید از ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای بهره ببرید ، نیازی نیست دوره های آموزش افتر افکت چند سطحی طاقت فرسا را هم بگذرانید.

تیزر تبلیغاتی

البته در صورتی که با استفاده از پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خود را بسازید کارتان بسیار ساده تر نیز خواهد بود. پروژه های آماده تیزر تبلیغاتی یکی از خدمات ویژه ای است که در نرم افزار افترافکت میتوانید از آن ها استفاده کنید.

حیطه کاری شما هرچه که باشد، از ساخت تیزر های عاشقانه و عروسی و ولنتاین باشد، تا تیزر های ورزشی و انواع تجارت ها در سایت جی اف ایکس دانلود می توانید پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خودتان را دانلود کنید و با استفاده از آموزش ها به راحتی تصاویر و عکس ها و ایده های خود را در قالب پروژه آماده افتر افکت تیزر تبلیغاتی پیاده سازی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.